Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Rupa - rupanya...{::}

Aku mok bcita ttg benda2 yg x sangka2 jk kali tok... Bab ya title nya Rupa-rupanya... Sbb bayk gk benda kita xsangka2 duhal...

Rupa - rupanya negara jiran kita pun ada menara condong juak kooo... Aku sangka d Malaysia ngn Italy jak ada menara condong... Ya pun aku dpt tauk dr kawan Tagged ku... So aku mok share la ngn kwn2 aku suma... Bulak kwn ku bulak la aku nak... Hmmm... Paduhal kooooooooo...

Menara Condong Di Italy...
Menara Condong Di Malaysia

Menara Condong Di Indonesia...

Rupa - rupanya... Mun ktk org mok tauk juak... Titanic paduhal masih wujud ko... Mebbe suku sakat nya lik... Kapal Titanic ya di jumpai nk berlabuh di sebuah tempat yg xpat di kenal pasti kat siney... Aku pun masih nunggu news dr CNN utk melaporkan pkembangan lanjut mengenai kapal Titanic ya... Juz kita bdoa jk xda Trgedi Titanic yg Ke 2 kooo...

Tp berita yg terkini aku dgr, cdak dah nak molah penggambiran pilem Titanic II ko... Sbb ya kali ada usha2 kapal Titanic berlabuh gik lik... Aku dgr pelakon yg bakal blakon pilem ya bkn calang2 org ko... Rupa - rupanya abg
Audio yg bakal blakon dalm pilem Titanic ya... tp plakon pompuan nya xglamer glak dgr ku... Sblm abg Audio d opper watak ya, aku dgr abg Onggon dpt bah... Ntah mcm ne blh abg Audio yg jd pelakon utama nya... Kali ya bg Onggon majuk alu nutup blog nya... Tp Rupa -rupanya abg Onggon pun xalang2 dpt opper... Mr & Mrs Onggon nama pilem yaaaa xsalah ku lah... Ngn Jelina Colie gk yaaaaaaa... Fuiyoooooo...

Kapal Titanic yg di syaki suku kaum kerabat TITANIC yg karam pada April 1912...

Pilem TITANIC lakonan Audio Capriaz... yg bakal KARAM d pawagam...

Towk lah Pilem Mr&Mrs Onggon yg bakal berjuntei2 bergolek2 d pawagam bhampiran...

ps: semua cita adalah rekaan semata2... kpd pihak yg dah d superimpose ya... jgn marah... mun kualiti editing kurang baik adalah d maklumkan sbnrnya mls nk edit kck2... ok slamat bhibur...

3 Tinta Menari Bersama...:

AmirFX said...

Hahahaaa... leput wak nangga superimpose kedak ya... Nang ngenak jak upanya... Leput ehhh... Nice la wak...

khairul onggon said...

yeeaaaaaayeaaa.. kmk ngan angelina jolie.. muka kmk ya kah?? hehe.. nang terer2 jak bloggers sarawak tok.. semua ada bakat pak puj koh.. tahniah...

eMBuN_mALaM said...

hmmmmmm... terror wak ikit... juz ada kemalasan sikit... mun rajin mcm ktk ngn audio... lamak da muka ktk org kenak superimpose dahsyat ikit...

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers