Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Saja - saja Jak...{::}

Aku boring mena time tok... Sbnrnya palak ku blur n dah jam sbb byk gilak berfikir dr pg... Mcm2 la aku fikir... Yalah sbb scr auto nya aku dah UP laaaaaa... N aku kenak jd leader 4 my new staff starting March... So kenak la tunjuk teladan yg baik... Tp aku yakin aku blh... AKu akan buktikan... Hmmmmmmm... Aku Pemimpin Yg Baik... Tp Sporting... Wish Me Luck...

TANDA-TANDA

i, Tanda2 kamu takde mood??
{}diam semacam...

ii, Tanda2 kamu marah??
{}pipi merah...melilau...

iii, Tanda2 kamu sinting??
{}xnampak...

iv, Tanda2 kamu malu??
{}mulut bising aaaaaaaa...

v, Tanda2 kamu sedang cemburu??
{}asyik2 menyebut benda yg buat aku cemburu...

vi, Tanda2 kamu sedang sedih??
{}nangis... n xbyk cakap tp xdiam...

vii, Tanda2 kamu tengah gumbira??
{}xde tanda mmg nampak sgt2...

APA

i, Apa warna baju kamu pakai sekarang ini??
{}blacky... my CP shirt...

ii, Apakah kamu termasuk orang yang suka shopping??
{}xlahhhhhh...tgk kedudukan bulan bintang Bank Negara...

iii, Apakah kamu percaya love at first sight??
{}xcaya laaaa...juz cayer cinta sejati itu wujud...

iv, Apakah yang ingin kamu lakukan sekarang??
{}Kawen kot... hahahahaaaaa...

v, Apa rasa di hati kamu saat ini??
{}kuch kuch ho ta hai...

BILA

i, Bila kali pertama kamu dilahirkan ke dunia??
{}26 April 1983

ii, Bila saat terindah dalam hidup kamu?
{}24th April 2008... only me noe why...

iii, Bila kali terakhir di marahi ibubapa??
{}xingat laaaaaaa... sbb klu kena marah biasa buat derkkk je...

iv, Bila kali terakhir ehem ehem ehem???
{}yoh nang ada... kepala udeng laaaaa...

v, Bila kamu akan married??
{}bila aku asa ok married laaaaaa...

BAGAIMANA

i, Bagaimana jika ada orang yang buat kamu sakit hati??
{}aku diam jeeeeeee...

ii, Bagaimana kalau ada orang cakap kamu lawa/hensem??
{}heeeee...asyik2 tgk cermin...

iii, Bagaimana jika ada teman kamu meninggalkan kamu??
{}LIFE GOES ON...

iv, Bagaimana jika ada orang yang tidak suka sama kamu??
{}xkisah sgt...bknnya dia bg aku duit utk dia benci aku...

v, Bagaimana kalau ketika kamu bangun, kamu dikelilingi api??
{}ntah...soklan pmati akal lik jak...

vi, Bagaimana jika kamu keseorangan??
{}Loneliness is part of life...teruskan hidup laaaaaaa...

2 Tinta Menari Bersama...:

AmirFX said...

Hahahaaa... rajin wak tak molah tag ehhhsss...

eMBuN_mALaM said...

bukannya rajin... boring...

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers