Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Rojak...{::}

Yerrr... Title n3 ya xda kaitan dgn rojak ayam k... Well, i story u wut i have been doin 4da last few days k... Mcm ktk org tauk, last Sat aku shopping brg raya tek konon... Well diz iz wut i get 4myself sampei budget raya ria lari...


Ahahahaaaaaaaaaaa... Bulak ku bah... Aku meli set cadar comforter baru bah... Suk ati ku dpt set baru ya... Almaklumla nok aku pun comforter dah lamak... Dah xrasa kehangatan nya... Apakah maksud nya...? NANG ADAAAAAAAAA... Xdalah... Suka bah nak meli baru... Rasa sikit nk raya... AIksss... Heeeee... SO my bedroom turns from diz...


To diz... Abaikan dinding yg blm bercat... Huhuuuuu... *Mak, bila nk cat bilit kmk...? Klak kmk k wallpaper lak...* Yerrrr... Tp aku plan nk makey wallpaper lah... Cuma wallpaper mahal uuuu... Hmmmmm... Lak la mikirnya... Well boh heran byk bantal atas kalit ku... Aku pun xtauk kenak byk bantal... Yg berset ya k ku tido besa2 jak... Mun aku ada nk baca buku ka, bergayut rah tepon ka, nk ngunyah2 ka or mun ku rasa kepak glak, aku tido melintang... dah pael koh... Tp anyway leh la juak kira brg raya kan... Aieeeee... lupak... Best aieeee tido k comforter baru... Dahlah sengaja gk kah temperature akon bilit nang lihai sejuk ehhh... 19degrees... Ya bok nyaaaa... Mok rasa kehangatan tek konok nya...


Next is, apa ku buat di kaunter ku slain dr serve customers, redemption n etc... Ada juak nangga muvee time customers xda specially time nak berbuka n ke atas... Skrg aku tgh layan Premonition... Bestttt... Da bkali2 ku nangga... Sedih aieeeeee...


Ehekzzz... Sambil nangga muvee, aku menjalan projek menganyam ketupat, tikar, n apapa jk yg berkaitan dgn anyaman... Hmmm... Towk sample jak... Sapa2 yg pernah nangga kaunter ku ya tauk la pjg ne anyaman ku nk polah... kepak uuuuu... Klak da siap kaunter ku kacak2, bok ku post n3 gk k...


And then marik, aku g ngerayo d hopoh... konon nak carik cardigan... Tp xjumpa laaaaaa... So end up aku beli wedge heel koh... Tp kacak... Aku sbnrnya ada byk wedges. tp ntahlah mok beli gk... Paling baru is 3months ago... Tp jarang pakey sbb tlalu lembut... Hmmm... So i get a new one... Nk kata k raya, xjuak... Sbb aku mmg slalu meli kasut... Klak k raya nk meli sandal jak kalik... Sandal nok di aim ku Hopoh juak... Nok d suka Khairul Antasha ya bah... Beside mun nya kasut raya pun, aku akan makey lebih awal bah... Sak tauk selesa xselesa k raya... Lak ada org xbjarah raya klak segal kasut xbest d pakey... Tol x?




Yerrrrr... Kacak nak...? Sik kacak pun mesti mdh kacak... Mun sik kmk majuk lak... Ehekzzz... By the way, kasut ya dah pun slamat di gigit demi mengelakkan, kaki kenak gigit kasut... Petua org tua... Ekot jak...

And then pagi tadik, pas aku kemas umah apa itu ni... Tiba2 aku nangga matahari sangat indah... Hmmm... Kata org mun matahari kaler oren, matahari ya sakit... Hmmm sian matahari... Semoga cepat sembuh k En Matahari... Sian embun xpat nk bersinar dgn indah nya atas bunga2, daun2, pokok2 dn sbgainya lah... Apa gik nk d kerechor ku owhhh...? Rasanya ya jak ko... Lak ku update n3 lain gk k... Bah... Mintak permisi lok... Sayu nangga matahari ya koh...




6 Tinta Menari Bersama...:

x said...

Aie. Siyesli kah ngigit kasut. Yaaa bok nyaaa. Kekadang petua ongtua tok pelik-pelik jak o.

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

Siyes aieee... dr dolok kmk ekot petua ya... pernah skali kmk xgigit kasut kmk, lukak blakang kaki kmk aieee... tp petua towk utk kasut yg btutup blakang jk... xkan la kita nk ngigit slepar jepon kita nak... ehekzzz...

AmirFX said...

kmk penah juak gigit selepar smp putus kotan geram gilak kenak tikam k bola rondes lok marek... smp nektok kaki kmk sik kenak gigit walaupun asuk... haha...

Faizal n Fashitah said...

Yohh macam2 jak ektibiti nya tok eh. Neyy kitak alu sik nampak2 masa sungkei marek? :|

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

Sila jk ktk ngenjen sia Amir... xda mood kmk nk bjawap...

Abg&Kak F&F, kmk keja ptg marek... xpat join... insya Allah, mun ada gk cdak molah gik, kmk join k...

bunga said...

selain dari ngingit boleh empas2 bah kasut yaa.. kamek slalu mun meli main empass..sik mek rela ngigit..btw, kamek lamak dh sik meli cadar..mok beli jak klak eyhh..hoho..

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers