Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Guess It's Time...{::}

This n3 might be da most heartbroken n3 i ever wrote... And might be last one ever i write about wut really inside my heart... I noe he might read diz... And i really want 2apologise 2u 2have made it difficult 2both of us...

Tapi aku hanya wanita biasa... Punya hati... Punya rasa... Sedikit terguris mungkin boleh menangis... Ya airmata mmg kelemahan wanita... Tp airmata juga boleh mjadi kekuatan sorg wanita... Aku mungkin tampak lemah... Dan mudah menangis... Tp setiap airmata yg gugur, aku lepaskan satu persatu kenangan yg ada... Membuat aku lebih redha dn lebih tabah dr sblmnya...

Aku sygkan dia sepenuh hati aku... Ya mmg aku rindu... Tp aku perlu ego agar sgalanya berakhir dgn baik... Mungkin juga ikatan persahabatan blh d teruskan... Ya itu harapan aku...

Permasalahan yg berlaku spjg perhubungan kita mmg sudah lama d sedari... Tp aku mahupun dia, hanya memandang remeh permasalahn tersebut... Dan aku dgn hipokrit nya meyakinkan dia yg kami mampu mengatasi mslh tersebut... Dan kini ternyata aku GAGAL... Aku gagal utk terus menerus menipu diri... Menipu hati... Apakah mungkin aku sanggup membina masjid di atas airmata dan penipuan diri...? Aku tak sanggup... Ternyata aku tak sanggup... Tambahan lagi keadilan yg d janjikan sering kali berahir dgn aku yg mengalah dan mengangguk memahami pdhal hati aku semakin terguris dan remuk...

Pertengkaran dn perselisihan faham sering kali terjadi d sebabkan oleh aku yg hanya meluahkan rasa hati dan terus d anggap sensitif... Soal jawap bertikam lidah tak payah cakap... "Abg, asz meninggi suara bkn nak gaduh... Tp nak abg dgr dn tanamkan dlm diri abg... Suara hati asz... Ketidak puasan hati asz..." Mungkin juga aku terlalu lemah lembut... Ntahlah...

Dia sorg yg sgt baik... Sorg yg sgt menyayangi... Dia yg mampu mengubah aku menjadi lebih baik dr sblmnya... Dulu aku tak tau CINTA... Tp kini aku tau, aku memang cintakan dia... Aku juga tau dia sgt cintakan aku... Tp aku tak tau ke mana arah tuju hubungan ini... Permasalahan kami, hanya dia yg punya penyelesaian... aku hanya mampu memberi sokongan... Kerna aku tak layak mencampuri keputusan dia...

Dua thn menganyam kasih menenun cinta... Penuh dugaan... Percintaan jarak jauh sgt menggugat keimanan dan kesabaran... Tapi kini dgn tinggalnya beberapa hari lagi utk ke thn 2 perhubungan kami... Mungkinkah akan berakhir selamanya...? Aku pun tak tau... Aku menyepi... Dia lagi lah menyepi... AKu tak tau... Klu berakhir, aku doakan dia bahagia... Klu tergantung, lepaskan aku... Aku dah penat tp aku masih belum berputus asa... Tp apa mungkin dah tiba masanya utk aku berputus asa? Aku tak tau... Aku serahkan segalanya pd takdir... *keluhan demi keluhan... airmata pun dah tak tertahan lagi...*

And it has been almost 2 years ever since I first wore it... And 2b honest... I love it so much... Love it so much till i never took it off... But i guess it's time 4me 2let go and took it off... It's hard but i have 2... It doesnt belong 2me anymore... Not anymore... But it is still my favorite...

Da box...


Waktu mula beli dulu sampai skrg... Masih lagi simpan...


1st time wearing it... 26th April 2008...


1st time took it off tp pakai balik... rasa mcm xsanggup... 19th October 2009... Still da same...


Masih d jari... Tp mlm nie... masih d jari tp mungkin tidak esok...


Huhhhhhhhh...Berat betul rasa hati ini skrg... Dlm keadan serba slh... Ntahlah... Aku harapkan petunjuk dariMu ya Allah... Huhhhhhhhh... *utk kesekian kalinya keluhan yg amat berat di rasai...* Apa kata anda...? Xpelah... Kita suma layan je lagu nie k...


Breathe Taylor Swift



I see your face in my mind as I drive away
'Cause none of us thought it was gonna end that way
People are people and sometimes we change our minds
But it's killing me to see you go after all this time

Mmm, mmm, mmm, mmm, mmm, mmm, mmm, mmm
Mmm, mmm, mmm, mmm, mmm, mmm, mmm, mmm

Music starts playin' like the end of a sad movie
It's the kinda ending you don't really wanna see
'Cause it's tragedy and it'll only bring you down
Now I don't know what to be without you around

And we know it's never simple, never easy
Never a clean break, no one here to save me
You're the only thing I know like the back of my hand

And I can't breathe
Without you, but I have to
Breathe
Without you, but I have to

Never wanted this, never want to see you hurt
Every little bump in the road I tried to swerve
People are people and sometimes it doesn't work out
Nothing we say is gonna save us from the fall out

And we know it's never simple, never easy
Never a clean break, no one here to save me
You're the only thing I know like the back of my hand

And I can't breathe
Without you, but I have to
Breathe
Without you, but I have to

It's two a.m., feelin' like I just lost a friend
Hope you know it's not easy, easy for me
It's two a.m., feelin' like I just lost a friend
Hope you know this ain't easy, easy for me

And we know it's never simple, never easy
Never a clean break, no one here to save me, oh

I can't breathe
Without you, but I have to
Breathe
Without you, but I have to
Breathe
Without you, but I have to

I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry
I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry


Nota kaki... Embun is da name he actually called me 4da 1st... hmmm... Dat is da actually da truth... Love it so much... I Miss Him... So muchhh... :(

Coretan Rasa Hatiku...


7 Tinta Menari Bersama...:

Ivy Metaga said...

hope u gonna be ok soon k..

avar said...

huhuh..sis..sedih mek dgr luahan hati ktk..i'm really understand coz pernah hadapai sebelum tok. take time to cool..make a wise decision. be yourself and ingat ALLAH.

KHaiRuL aNTaSHa said...

ktk ok sik nektok asz? sori mek dah tido time ktk sms kmk..

bertahan & terus bertahan..pd ms yg sm ktk iboh putus asa..doa byk2..ingat Allah. Ada jodoh sikkan ke mana...

f.i.e.z.a said...

otedah jaik ati kmk deng.sabar byk2k.pjj nang byk dugaan.

Faizal n Fashitah said...

Hmm...bersabar jak la. Setiap perpisahan, pasti ada hikmahnya. Ermm gikpun, Rudi pun ada juak ya.. so ilek2 jak lok aa ehek..

Titil said...
This comment has been removed by the author.
Titil said...

Hahahaha. Siap kitak Asz, jadi heroin si Rudy yang seterusnya lam novel bersiri klak.

Mun bersedeh, ingat jak yang semua yang berlaku ada sebab dan hikmahnya :)

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers