Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

~Hati Yang Terluka...~

Aku nk layan lagu sedih... Sbb blh tenangkan hati yg bergelora... Jiwa yg kacau... Blh redakan kerinduan yg menyakitkan nie... Aku rindu dia... Aku rindu kenangan yg telah hancur... Aku rindu cinta yg telah hilang... Tp xpe... Saje je aku kenang semua tu... Ia buat aku lebih kuat dan kuat dan kuat... Buat dia, awak adalah Forbidden Love saya skrg... Buat ape pun xkan dpt mengubah kenyataan yg awak telah memusnahkan impian seorang wanita... Tapi, xpe... semoga awak bahagia... Krn itu yg lebih penting buat saya... Asalkan awak bahagia, saya akan gembira wpun kebahagian awak itu adalah atas penderitaan saya... (T_T)


Kan kucari jalan yang sunyi
Untuk menghindar diri darimu
Kuberjanji di dalam hati
Takkan lagi ku menjumpaimu

Di tengahnya kabut bermandi embun pagi
Dingin membuat hatiku membeku

Kau yang telah membuat luka di hatiku
Kau yang telah membuat janji-janji palsu
Kau yang selama ini aku sayangi
Kau merubah cintaku jadi benci






Coretan Rasa Hatiku...


1 Tinta Menari Bersama...:

Kelebar Malam said...

hola sis,
sedeh juak entri ktk. hope ktk ok. semoga all the best in d world will fall on u, sis..

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers