Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

~Whut If...~

Baruk lepas abis nangga muvee korea d suggest oleh sorg blogger-Sufy... Merembes2 jk aek mata ku nangga cita ya... Huhuuu... Alu down aihhh... A MOMENT TO REMEMBER...

Byk juak ku imagine ttg cita ya...

1. Aku mok LAKI mcm yaaa... yg sanggup buat apa jk demi kebahagian kmk DUAK... yerrr... Yg romantic tp tegas, yg tegas tp penyayang...

2. Aku mok rumahtangga yg sederhana jk... Yg penting ada aku, ada nya, ada anak2, ada ALLAH...

3. Aku mok rumahtangga yg ceria selalu... :)





Hmmm tp byk juak benda ku blajar dr cita ya n terfikir jua koh andai nya berlaku ngn kita...

1. Dpt kah aku molah keputusan drastik demi kebahagian keluarga ku andai menalah aku akan melupakan cdak nya?

2. Mcm ney lah asa ati aku andai aku lah dpt tauk yg aku akan melupakan org2 yg aku syg n cinta?

3. Masih adakah cinta d hati andai tauk laki / bini nya akan melupakan nya...???

Ya ampunnnnn... Alu down ku nangga muvee ya... Sedih aieeeeee...

Kan bgs mun kita ada button yg blh d tekan utk melupakan segala yg kita xmok ingat gk... Kan bgs mun kita dgn mudah nya dpt melupakan kenangan yg mehiris hati merobek jiwa...

Tp dgn kenangan2 yalah kita menjadi matang... Menjadi kuat... Menjadi yg lebih baik dr sblmnya... Hmmmmm...

Nota kaki Pelangi Petang:// Tell da person u love that U LOVE THEM b4 we forget them or they forget us... We might not remember, but our heart will always know...

pssst... hero ya hensemmm... heroin ya kedak angel jk... sweettttt...


Di Sini Tintaku Menari...


2 Tinta Menari Bersama...:

Faizal n Fashitah said...

Udah mek nangga crita tok. Nang bes. Nang feel abis. Sigek yalah bes crita korea. Tapi crita tok nang bes la.. highly recommended bagi sapa2 yang asa dirik congek hehehe...

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

Best owhhh... mek nang sebaldi aek mata... yerrrrrr... lom gk mek ngansa dirik mek ngenang nasib Su Jin... uhuhuuuu...

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers