Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

~Stanza Sepi Sekeping Hati...~

 Buat Dirimu Di Sana...

Ku pandang langit yang tak berhujung… Buatku ingat dirimu... Dengan ketulusan kasihmu yang tak bertepi... Melihat luasnya samudera… Teringat aku tentang diri mu... Dengan perhatian dan cintamu yang murni… Meski kisah kita hanya sesaat… Namun penuh makna dalam hidupku... Darimu aku belajar tentang ketulusan kasih sayang… Jalinan cinta kita yang penuh liku berakhir sudah... Biarlah semua tinggal cerita... Sebuah kisah yang paling indah... Saat ini… Semua tinggal kenangan yang tersisa...Di antara serpihan hati kita yang semakin jauh…


"Untuk menang, sesekali kita perlu kalah kerana tidak guna kita menang jika sebenarnya kita kalah... Dan untuk memiliki cinta, kita perlu melepaskannya kerana tidak guna memiliki cinta itu andai ia bukan milik kita..."

Ps://KOSONG... Aku ingin memiliki...


4 Tinta Menari Bersama...:

Ninie Nordin said...

ingat tem kecik kecik dgr lagu tok. hehehehe.

Khaisya said...

mena ya.. "Untuk menang, sesekali kita perlu kalah kerana tidak guna kita menang jika sebenarnya kita kalah.." biar menang bermaruah..

sori mlm td kmk xdpt ym.. :(

tyara NY said...

"Untuk menang, sesekali kita perlu kalah kerana tidak guna kita menang jika sebenarnya kita kalah..." - Betul tu... Kadangkala beralah bukan bermakna kita kalah!

Faizal n Fashitah said...

Yobihh lagu tokkk. Ingat gik zaman mek gik bergiat makan dadah lok marek...ehek ehek..

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers