Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

~Saya Cemburu Ok...~

Hmmm... Iwan n Madia, Abg Pejal n wife, Ahim n ehemmm =D , Ct Khai n sbg syg, Kerol Ruru n abg skema nya... Aduhhh AKU dgn ??? TAKDE NYA...

Wahhhhhhhhh... saya sungguh cemburu ok... Teringin pula nk bercinta balik... Tp saya jerak(serik)... Uhhh uhhh... Mmg lah kecewa sekali tak bermakna kecewa berkali2... Tp nk wat mcm mana... Skrg saya rasa sungguh selesa... tak beban kan otak tp... Cuma bila tgk org bcinta, mcm teringin plak nk cari satu... Klu xtgk, NO HAL LA...
Tak kisah la... Klu ada jodoh, adalah... Klu xde insya ALLAh s syurga nanti ada... Hmmm... 

Aku xkisah sgt pasal gelaran ANDARTU... Ada ku kesahhh??? Ckp2 org mengeji, mengumpat, pandang serong... Tak leh nk tutup... Nanti dorg jawap sendiri d akhirat kan... Tp kan, yg dorg kesah sgt aku belum kawen, kenape aaa...?

Dorg nk sponsor ke suma hantaran, perbelanjaan kawen apa segala...??? Klu nak, SEKARANG gk aku p carik calon... Hahaaaaaa... ADA BERANI...??? BERANI... Jgn cabar aku wooo...

Soal jodoh, itu kerja ALLAH S.W.T... Kerja aku mencari di mana jodoh aku... Takkan nk tunggu... Cuma skrg, blm lagi jumpa yg sesuai... SO kepada mereka2 yg sibuk2 hal aku bila nk kawen, xperlu susah2 nk hitch kan aku ok... Alaaa, klu kawen sbb nk puas kan ati suma org, baik xpyh kawen...

Ok ok... sekadar omongan kosong di hari minggu... Skrg susah mok update blog wooo... Manyak bz... (hahaaaa...) Neway, selamat bekerja esok hari... Mulakan hari dgn senyuman nescaya hari anda akan baik2 saja yaaa...

ohhh... i miss moment like this... berpatah arang ngn Damai Beach Resort segal ada KLMJ... (pic courtesy google)

Ps:// Cintailah pasangan anda seadanya nescaya anda tidak akan merasa kekurangan yg ada pada mereka tp sebaliknya akan menjadi kelebihan yg menguatkan lagi hati anda...

1 Tinta Menari Bersama...:

Khairul Antasha said...

ariya kmk ada nangga opray winfrey show.. ada sorg pelakon & model tok. Ali MacGraw namanya..dh tua..nya mdh.."cinta beerti tak perlu meminta maaf"... ermm...

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers