Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Pretty Princess Closet Giveaway


Selamat Malam...

Buat julung kalinya Kiroro dengan beraninya terangan mengetag saya dgn tag yang lain dari yang lain... Syabas... Dan buat pertama kalinya juga saya dengan perasaan seronok nya menjawap tag dengan rela hati...

Tag ni adalah tag GA anjuran Cik Pretty Princess Closet... Dan untuk menampakkan kelemahan saya sebagai seorang wanita *ehemmm* harga yang di tawarkan di Cik Pretty Princess Closet ini TERSANGAT LAH BERBALOI - BALOI berbanding dengan harga lain yang pernah saya usha2...


Cara menyertai amatlah mudah...


syarat PENYERTAAN:

*lelaki atau perempuan
*ada alamat di malaysia (yang tinggal di luar negara pun boleh tp mesti mempunyai alamat di malaysia.:D)
*tiada had umur

Cara PENYERTAAN:

1. follow blog Pretty Princess Closet ini(Anda mesti ada blog kan utk join :D)

2. copy dan paste Link entry ini di entry di blog anda

3. Tajuk entry : Pretty Princess Closet Giveaway.

4. buat satu entry tentang mana-mana produk/koleksi yang dijual oleh Pretty Princess Closet (Copy paste pic item and description sekali(description ni boleh la anda edit guna ayat sendiri supaya lebih nmpak kreatif dan inovatif :D) di blog anda.Link kan blog ini di entry tersebut.
satu item aje tau...xpayah banyak2 :D

5. tinggalkan comment, nama, email dan link entry anda pada comment post giveaway ini

6. Tag kepada 3 (kalau lebih lg bagus ) orang rakan Bloggers yang lain (perlu dinyatakan dalam entry)

7. Peserta yang tidak mematuhi syarat-syarat di atas akan dibatalkan penyertaannya


Cik Pretty Princess Closet, semua design jubah, kebaya, maxi dress dan blouse benar-benar memikat hati saya terutama sekali rekaan kebaya *idaman tu*... Namun yang sangat terpahat di hati adalah dari koleksi Koleksi Jubah Putih / Nikah / Bertunang...



Tiada yang lebih indah dari mengenakan persalinan Jasmine White sambil duduk bersimpuh dengan  debaran di dalam hati yang semakin menggetar menunggu saat ijabkabul bagi seorang wanita... Lebih membanggakan apabila persalinan Jasmin White yang kelihatan amat mewah dan mahal ini, rupanya mampu di miliki oleh semua pengantin... Dengan harga RM170 sahaja, anda mampu menjadikan perkahwinan anda Wedding Of A Lifetime... Dan pastinya pandangan tetamu tertumpu pada pengantin perempuan yang ayu dan manis sekali dengan persalinan Jasmin White ini...

Dengan menjadi follower Cik Pretty Princess Closet, anda berpeluang mendapat diskaun hebat setiap kali anda blogshop di blog Pretty Princess Closet ini...

Dan untuk menjadikan GA ini lebih hebat, hadiah yang di tawarkan amatlah lumayan sehingga saya harap tak de sapa2 join GA ini dan hanya saya je yang join supaya SAYA BOLEH MENANG PLEASEEEEEE... Heee... Gurau je... Saya tak tamak... *mudahan saya menang =D*

Tempat Pertama : Sehelai Jubah Moden bernilai RM160, Voucher pembelian 'PPC' bernilai RM50 beserta barangan kecantikan bernilai RM100

Tempat Kedua : Sehelai dress labuh bernilai rm150, Voucher pembelian 'PPC' bernilai RM50 beserta barangan kecantikan bernilai RM50

Tempat Ketiga : Sehelai maxi dress bernilai rm70, Voucher pembelian 'PPC' bernilai RM50 beserta barangan kecantikan bernilai RM50

Saguhati Pertama (2 pemenang) - Voucher belian bernilai RM50

Saguhati Kedua (5 pemenang) - Sehelai tudung chiffon bernilai rm35


TARIKH TAMAT PENYERTAAN :
5hb Mac 2011
(BERMULA 4 Februari 2011)


Dan akhir sekali, bagi melayakkan saya untuk menjadi antara yang bertuah, maka dengan rasminya saya ingin menghadiah kan tag GA Pretty orincess Closet ini kepada://


Dengan berakhirnya nama2 insan yang saya tag ini, besarlah harapan saya agar terpilih menjadi pemenang... Erkkk... Xdpt 1st prize pun xpe... Hadiah 2nd ke 3rd ke... Paling2 saguhati pun jadi... Heheeeee...

Yang Mengharap;


7 Tinta Menari Bersama...:

ztie said...

mcm best jak jubah2 nya koh. ada saiz kmk sik ow. hehehehehehehe

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

@ztie
Ztie, rasanya ada koh... kmk tok gik la... ada nk size kmk... tp mek excited juak... heheeeeee...

Kakmim said...

adeh...susahnya tag... mun x jawab xda kena denda nk? ehehhee

Khaisya said...

hehehe...mun menang, jubah berik kmk..lalalalalala... ya sebenarnya motif kmk nyruh ktk join GA tok.. :p :p

Hunny Kitty said...

alamakk terlepasssss

Sekadar luahan hati... said...

jubah putih tu ada lg x?

Sekadar luahan hati... said...

jubah tu ada lg x?

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers