Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

And I Miss You So...

Tatkala kaki melangkah tenang menyusuri pantai yang indah, di suatu sudut, matahari malu-malu menyinarkan pesisir pantai dengan cahaya samarnya... Lantas lensa terus mememorikan indahnya sinaran itu sebelum ia mengufuk pergi...


Berlari aku berlari... Tiba-tiba kenangan lalu mengusik jiwa ketika melalui suatu tempat... Suatu tempat yg punya kenangan terindah... Kenangan, aku dan dia... Kenangan yang sekali sekala mengundang rindu... Rindu yang setengah mati kata remaja sekarang... Arghhh terasa aku sudah 'menua'... Hahhaaa...  Matang kataku... Namun dalam ingatan ligat memainkan kenangan, tetiba...

 

Groookkkk... Ahhh... Lapar rupanya aku... Masakan tidak... Kali terakhir aku makan adalah pada jam 11 pagi tadi... Hahahaa... Maka singgahlah di Old Town Cafe pekena Nasi Ayam Rendang yang licin aku bedal...


Haishhh... Aku dah tak ada idea nk menyambung kisah 'jelly'... Perut sudah kenyang... Mata sudah 'stim'... Katil sudah memanggil... Nanite everyone... 

Ps:// Ayang, i really miss you so much...


0 Tinta Menari Bersama...:

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers