Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Selamat Hari Raya...

Salam dan Hi semua...

Tinggal beberapa hari lagi nk raya kan... Rasa mcm baru semalam mula puasa alih2 dah nak raya... Baju raya korang suma dah ready ke...? Aku...? Tak payah tanya lah... Bikin panas saja... Tiga bulan hantar kain, alih2 kain bapak aku, dia bagi balik MANTAK2... Baju aku, toksah cakap laaa... Dah bagi baju contoh siap amik ukuran lagi, pun blh sempit sana sendat sini. Itu kain 4m... Kain 5m utk wat kurung moden yg sepatutnya ada balance 1m lagilah mcm SIAL. Adik pompuan aku yg kurus tu pun blh muat elok. Mcm guna 3m je. Baik pakai sarung guni. Bila tanya mana lebih kain, mcm2 alasan... Aku bkn nak tabur pasir kat periok nasi org, tp xnak korang tkena so JANGAN hantar kain korang pada kedai tailor yg kat belakang 7 on 7 Matang tu... Korang carilah sendiri yang mana satu... Ada satu je pun...

Walaupun baju raya mcm hampeh, tp sekurangnya ada gak good news... Ari Isnin lepas, aku dah dapat barang yg aku beli dgn Vivian... So arini, dah 3 hari aku guna. Nak tanya pdpt aku, SANGAT2 BERPUAS HATI... Virgin Coconut Oil (VCO)... Penah dgr tak...? Yang aku pakai jenis liquid dan soft gel utk consume... Tp aku mkn softgel je. Aritu try gak telan liquid dia tp xleh laaa... Tp liq dia aku guna sbg lotion muka cum makeup based. Aku tak pakai dah Garnier Cream aku yg dah tinggal sikit tu. And tell u what, my foundation last more than 8hours... Adding up to that, aku terperasan, pori2 muka aku mcm semakin mengecil dan kulit muka terasa lembut n moist spjg hari. Sbb kulit aku jenis sedikit kering dan bmslh sikit apabila terkena cahaya matahari, akan timbul rashes kat pipi dan dahi... *aku di gelar among my friends as puteri lilin not for nothing... haishhh...* Aku terlupa nak snap product tu tp ni yg aku amik dr google lah yerrr... Nanti aku update pix aku punya...

Ni yg aku telan...

Nie plak yg aku jdkan lotion & makeup based...


Ehhh dah mcm duta VCO plak... Anyway, i recommend this for korang yg ada jerawat2 halus tu. Yg xbmslh sgt blh try utk flawless kan lagi kulit. For more info klik kat nama Vivian d atas tadi. Aku beli dgn dia lah... As in this been written, ada dua very lil jerawat yg degil. Tak sabar nk tgk dorg berambus. Kekekeee... I'll update more when I've used this product for few weeks k. Setakat aku tau, ada yg nmpk perubahan within 3days, ada yg lps 2minggu n even after a month.

 Lastly, sempena syawal yg bakal menjelang, aku ingin mengucapkan...



Ps:// Beraya dengan rambut merah tahun nie... Wiwittt...

4 Tinta Menari Bersama...:

Vivian said...

wah..nang berbeza ow? bgs2... istiqamah makey..insya Allah muka nang makin berseri! kmk simpan testi ktk tok? boleh publish pic ya?

Nury Yahya said...

Akak pun pernah ambil/ makan VCO ni. Memang mujarab + best!!

*Dah stop makan VCO sebab cuba produk lain pulak..

Nury Yahya said...

Akak penah cuba VCO ni, memang mujarab + best!! Tapi dah berhenti sebab cuba produk lain....

Kakmim said...

ktk beli ngn v kh amni? brp lamak efek muka kacak nampak bila dh makei?

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers