Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}VaLEnTiNe...{::}

Erghhhhhhh... February... Mesti ramai remaja or pasangan kekasih yg xsbr menunggu bln Februari... Maklumlaaa Valentine konon... Bg aku plak xde special nya Valentine tu... Aku bkn nya alim atau protes benda2 mcm nie... Tp bg aku xde faedah nya Valentine nie... Tambahan lg aku tau asal usul sejarah sambutan valentine nie... Nak tau??? Hmmm... Klu korg leh bukak blog nie, tentu korg leh surf gak dlm tenet kan... So carik lah sendiri.... Baik aku sambut nebesari ke, bedebar day ke... Kan lg bmakna! Aku pun bknnya amik port sgt suma benda mcm nie... Dpt bunga ke, dpt coklat ke... Ari biasa pun blh bg ape...

Tp xkisahlah kan... Sapa yg nk sambut tu sambut laaaaa... Bkn aku nk halang pun... Klu nk bg bunga kat aku pun bkn nya aku tolak pun... Tp drpd bg bunga kat aku yg pastinya esok2 pun akan layu gak kan... baik korg simpan duit tu atau paling tdk pun korang derma je duit tu kat penduduk Gaza... Lg afdal... Pahala pun dpt...

Aku cuma bg pdpt je... Sapa2 yg nk sambut tu, sambut laaaaaaa... Tp jgn lak sampai ada Baby Valentine yeeeeee... kuikuikui... Oklah anyway... Slmt Menyambut Hari Kekasih...

ps:// xsbr nk celebrate birthday ayang tcinta aku... nk bg ape yeaaaa???


2 Tinta Menari Bersama...:

Ejaylicious said...

M...sejuju gak pendapat u...almaklum la hari "V" ni bukan sambutan untuk orang islam pun secara khususnya....pada I..semu boleh bagi hadiah hari2 pun...

Tapi tak dalah gak...sambut la cara Kita Orang Islam kan...untuk eratkan hubungan tidak menjadi masalah...jangan terpesong akidah sudah...kan ke hubungan silaturahim itu tuntutan....mmm

eMBuN_mALaM said...

tol... mcm tu laaaaa... heeee... mcm i ckp... itu hak dn pdpt masing2 kan...

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers