Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Frust Mode...{::}

Pernah xktk org rasa frust mena2... Sik kira lah frust mcm ne... And sik kisah juak frust tahap ne... Tahap nk nangis kaaa...



Tahap sampei xmok d kaco gk... Meaning terlampau frust laaa...



Frust tahap rasa mcm nk gila...


Or frust tahap nk munoh dirik... {::}towk nang sengaja carik penyakit namanya... jgn tiru perlakuan ini...{::}

Yalah apa ku rasa time towk... Aku frust se frust frust nyaaaaaa... Xtauk mcm ne nk mdh... Nak meluah pun, wpun org dpt mdgr n mengurangkan rasa frust ya, tp yg menanggung nya tetap aku... Betul x? Tp towklah aku... Giney2 aku frust ka... Sedih ka... Ada problemo ka... Aku tetap happy... Jarang sekali aku nunjuk aku ada mslh ka... Aku frust ka... Aku tetap happy... So walaupun aritowk aku nang mena2 frust n xda mood, tp aku tetap Happy... Mcm Taman Bunga aku juak... Ceria2 jk bunga nya... Ada bunga Katie Ferry Penang, bunga Sen Taiyoob, bunga Titil, bunga Gaban ngn bunga Gogon... Bunga2 towk suma import... Ktk xpat beli siney2 di Malaysia koh... Wpun ada yg tang sot2 tp bunga aku sihat2 semua... Ehekzzz... Oklah... Lega ikit rasa dpt kongsi feel aku ritowk... So apapun terjadi, ceria2 lah slalu k...


16 Tinta Menari Bersama...:

AmirFX said...

kiut juak bunga ktk ya.... *aahhh... tidak!!

Abd Razak said...

pa hal tek frust gilak...

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

Amir, kiut nak... lelah kmk jaga bunga sampei nya bekembang mekar mcm ya... *statement org perasan...*

Razak, adalah d frust kmk... biasalah mun kita kerja towk... mesti ada yg nyuruh kita frust...

a said...

Yohhh.. alu prass kmk maca ending entry tok.. nang serangan bertubi2 jak dak kaki superimpose tok hahahaha.. tulahhh... Jega ktk embun... hahahaha...

Titil Flower said...

Mek asa kebanyakkan urang dah penah mengalami pras menonggeng tok. Masa pras tok lah kita perlu pandei hendel emosi kita. Jangan juak sampei kedak urang nok nak munoh dirik kedak dicita Amir ya oh (Astaghfirullah-al'azim). Na'uzubillah.
*alu tringat ngan kesah masa I pras bab Joni Depp brek ap ngan I :|

am-rie said...

pras ugut jak..hehe..frust menonggeng sik sampei tahap ya agik...rilek2 jak..

Ms Tikot said...

Kmk pernah mengalami keadaan mcm tok. Sakit x terkata, nak kelaka ngan org pun mls. Hati nak manas jak rasa. hahaha

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

ahahahaaaaa... lucu na ktk org...

abg gogon, kmk superimpose kembar ktk la... bkn ktk... aieee...

Til... ktk pras ngn jony depp ka joni lever... ahahahaa... ampun sis...

Amrie, pras ugut xbahay glak... mun pras menonggeng bok bahaya... sbb ktk tertonggeng yg xpatut lak... ehekzzz...

Ms cute, nang jk sakit ati... tp mbak cool jak...

Faizal n Fashitah said...

Ermm....mek paham kitak pras kedak ya. Ermm biasa la bulan posa tok.. memang hampey suma urang pras kerna sikpat makan dan tepaksa nanggong lapa. Ermm saba jak la hoh :|

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

Abg Kak f&f... xdalah kmk pras xpat mkn n minum d bln posa towk... tp kmk pras batman ngn spiderman ngan ultromen xngabas kmk masa berambeh d kchg ria... wuaaaaa...

uSu iJamm said...

mun fras, coba mbak senyum2 salu. mkn senyum2, kerja senyum2, bejln senyum2, tido pun senyum2. baruklah ceria namanya..

Yusuf Taiyoob said...

mun pak usup peras pak usup muang daun2 kurma nok kerin ya sak kurma pak usup nampak segar jak..

HusSEN Taiyoob said...

mun kmk frust sik la gago glak mok nulong abg kmk ya..kmk akan pg mersi bulu2 dak unta diinang kmk ya..kekadang g klaka dgn sidak,k rindok ati bah..walaupun sekda respon gilak tp kompom lega lkak meluah perasan eh perasaan..

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

su ijam, mun dah mala senyum nya petanda awal nk sot gila... xpat juak... nk raya dah towk... ujung raya klak cdak miak mdh apa "jom raya umah embun gila"... eeee... xblh...

da taiyoob brothers... nyalah yaaaaa... sila jk ngenjen sitok... eeee... tunggu ktk... ktk d aim suma org dah taiyoob... ehekzzz... tebik posa ktk 2...

Khaisya said...

fras menonggeng lom penah gik kmk merasa..paling truk kmk fras bila time kmk tingin nak mkn beger jalanan..pasya stall beger ya tutup..nang pras eh...
*asz, ktk ada cium bau2 unta sik?hahaha...si taiyoob nun embak aura ya

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

ada koh... sungguh kurang menyenangkan sekali jk bau ya... boh beli dr cdak ehhh... takut beracun...

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers