Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Randomly...{::}

Bubuuuuuuuu... I love u Bubuuuuuu... Asanya ada yg dah tauk betapa aku gila mena ngn BiBiT... Well, i bought 2 BiBiT few month back... and guess wut... Dah BESARRR mena cdak... Lak update sal cdak k...



Aritowk mok cita sal my Bubuuuu... Ahahaaaa... Well... she is 1 month old... Beh kurang la... Xpasti juak... Kaler nya PUTEHHHHHHH... And she is so cuteeee... Geram ehhhhh... And she is my 1st kitten that totally own by me... Ahahaaaaa... Ada byk pusak tp suma cdak adik2 aku pun... Xjuak besttt... So finally aku dah ada aku mpun pet... My bestfriend gave 2me... Mula2 Bubu diam ngn aku, bising mena nya... Sampei asa nk give up jk... Sok nya, Monday lah... "Mun masih bising, berik jk ngn my friend..." I told my mom waktu main ngn Bubu... And that afternoon, nya suddenly jd gud girl... Diam jak... Manjak smcm jak nya... Dahlah ngegeh nauzubillah...

Towklah Bubuuuuu... Cute sik... Ehekzzz...

19hb Oktober 2009 - Aku dah sik tahan dgn kekaburan dlm hidup aku... Maka dgn tarikh ini, bermulalah hidup aku sbg sorg yg cutey nerdy... ehekzzz...yerrrrr... Tp wpun agak nerdy but cute mesti maintain... Ehekzzz...



Ya jak lah... Aku boring sbnrnya... Xtauk mok polah apa... Cust pun xbyk... And then tek aku baruk jk mkn kuih berik boss ku tek... Terharu bangat sih... Kuih pebret ku yaaa... Mkn ya ari2 pun xpa... Nyaman ehhhhh... Blalak asa... Mok tauk kueh apa?


And then, aku layan lagu Anang - Separuh Jiwaku Pergi ngn Ungu - Dilema CInta... Nang emo mena ku ritowk ko...



Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati
Dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Back to Reff:

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

Back to Reff:




Seberapa salahkah diriku
Hingga kau sakiti aku begitu menusukku
Inikah caramu membalas
Aku yang selalu ada saat kau terluka

Seberapa hinanya diriku
Hingga kau ludahi semua yang ku beri untukmu
Tak ada satu pun perasaan yang mampu membuatku begitu terluka

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Telah ku coba segala cara
‘Tuk bahagiakan kamu
Merebut hatimu
Namun tak semudah yang ku bayangkan
Bila kau tak inginkan ku ’tuk di sisimu

Tak pernah kurasakan sebelumnya
Menginginkan dirinya hingga ku tak kuasa
Meyakini hatiku bahwa ku mampu berlalu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu


Coretan Rasa Hatiku...

4 Tinta Menari Bersama...:

VivianAr said...

wah..cute na juak!!! mintak!!
well..nice spec..nerdy? coba spec kedak kmk. nerdy gik..hahaha

Ms Tikot said...

Cutenya juak Bubu ya eh...

Faizal n Fashitah said...

Aok nang kiut si Bubu ya XD

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

tuan punya BUBU cute gik... eheheeee... geram kmk ehhh... rindu indah ngn Bubuuu... marek hot kmk ngn nya... pateh berak atas tpt best... eeee...

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers