Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}Tabiat Pelik...{::}

Ktk org ada sik habit or tabiat yg pelik2...? Mungkin pelik bagi org lain tp bg ktk org, ya biasa jak sbnrnya... Aku ada koh beberapa perangei yg mungkin ktk org rasa pelik tp bg aku normal jak... Errrrr... Aku ada tabiat pelik bila dtg ke straw k minum... Ntah apa mslh ku dgn straw... Dr dolok nang kedak ya...



1. sblm minum dr straw... aku terbalitkan dolok straw ya upside down... Sebab nya tek, sak kuman dr jari tukang idang aek ya tek mati dlm aek minuman aku... Yerrrrr... sbb mun minum direct mesti kuman ya melekat rah bibir ka... lidah ka... So dgn cara ya tek, sak kuman ya masuk perut n then nya kenak flush bila kita bkemeh klak... ada juak org suka nunggang nunggit aek dlm straw pasya d buang nya nak aek dlm ya... ya wajib juak ku molah...

2. lps minum, aku mesti gigit2 straw ya... Bkn aku suka nk gigit... Tp aku xsanggup nk mejin straw ya klak d recycle balit... Yahhhh... pernah sik ktk org terpk yg straw ktk org ya tek bekas org lain... Adohei... Gelik ehhh... Mun boleh aku mok dr umah jk straw ku mpun yg dah d sterilize dgn aek panas... Sbb aku pernah nangga cdak kepcie ngutip straw yg dah gugok, d simpan balit dlm bekas straw ya... Erkkkk...

Selain ya juak... lamak aku bkwn dgn cdak blogger nak... Aku rasa bersyukur mena... Aku ingat aku jak org ada tabiat pelik... Duhal ada gik cdak yg punya tabiat pelik...

1. Sen Sen anak buah Pak Taiyoob...

Nya suka mkn roti kaben... Xkiralah dgn aek apa... kupi panas... milo panas... teh panas... Sampeikan nya mesan ngn suma kwn nya tek masa raya tek... Iboh meli biskut atau kuih... idang jak ruti kaben... Adehhhhh... Nang pelik nya towk... sampeykan ada time nak... Bila nangga roti kaben mesti mcm nangga Sen... Bila nangga Sen mesti tbyg ruti kaben... Mcm dah jd kembar jak... Prasan sik ktk org...? Dah ya, mesti kita sik sampey ati nk cecah ruti kaben ya tek dlm aek nak... Termajin Sen d celup kita dlm aek n pasya d ratah nak... Hmmmm... Hopefully pastowk nya leh recover dr kegilaan ruti kaben nya ya koh...

2. Zatil Aqmar Comey Lotey...

Zatil towk... Ntahlah mcm ne nak mdh... Tabiat nya towk nak.. Sik kiralah... Nya nak gie keja ka... Gi india street ka... Gie ke mana2 jak lah... Nya mesti sik mesti... Wajib lah kiranya... Mesti mok nait moto org lain dolok... Bak katanya ngn kmk... "Rasa sik tenang jk mun sik nait moto org lain koh Embun..."*ini adalah outa yg d faktakan..* Til, kmk selaku kwn ktk... Setiap ari berdoa semoga ktk cepat2 insaf krn sesungguhnya tabiat itu amat lah hmmmmmmm... Boleh mendorong perasaan supan tahap mok napok dirik dlm almari... Huhhhhh...

3. Katie Perry Cat meow meowww...

Sorg gk kwn blogger kita n mangsa buli FB kmk... Katie Dokie... atau lbh di kenali dgn "Nama kmk Bunga... Ktk?" Haaaaaa... Towk lagik lah pelik... Nya terlampau sukakan bunga n meow sampeikan kmk asa mcm kmk nangga nya di mana2 jak ada meow... Hmmmm... Dimana ada meow, di situ ada bunga... Di mana ada bunga, di situ ada Katie Perry... Ckp byk xmok... Kmk juz doakan semoga ktk cepat sembuh dr penyakit resdung ktk k... Petuanya... ciumlah bau bunga raya setiap hari... Nescaya cepat sembuh... Huhhhhhhh...

Pjg keluhan aku mlm towk... Sbnrnya byk gk kwn2 blogger kita yg ada tabiat pelik... Mls mok cita pjg... AKu list down jak laaaaaaaaaaa...

Khaisha - selain merupakan seorg cerpenis, nya merupakan sorg yg sipik2 skali... Dlm erti kata lain, sgla nya buat mestilah sipik2... Nasib lah gmbr aku yg comel itu sik sipik2 oleh nya...

Odio - jugak sorg cerpenis... Tp karya nya selalu melangkaui batas pemikiran sorg gadis comel mcm aku... Dlm erti kata lain sgt sopistikat n canggih... ehekzzz... Mmg tinggi imaginasi... tepukan buat nya... tp mampu mbuat org yg tgh bduka tetak perei atau tetak kekeh2 sorg2... Other word... Gila skjp d kerjanya... N menceriakan hari org lain...

Su Ijam - jugak sorg cerpenis... karya nya amatlah agung sehingga boleh terkentut bau pulut panggang cecah lamb chop d kerja nya... selain ya nya sorg tokey ikan keli spt yg semua maklum...

Hmmm... Sbnrnya byk lagik tabiat2 pelik cdak blogger towk... Tp oleh krn masa amat mencemburui aku berkata2... Maka aku sudahi penulisan aku ini sblm aku d sumpah seranah berbaur ugutan oleh geng2 aku... Assalamualaikum...

nota kaki... kmk kan masih sedih... kmk saja2 jk molah n3 towk k hibur ati kmk... Boh marah k...kmk syg ktk org... :P *taktik menagih simpati...*

Coretan Rasa Hatiku...

6 Tinta Menari Bersama...:

KHaiRuL aNTaSHa said...

hahahaha...SENtet...muahahaha...lucu eh..ya jak upa si atil ya...hahahaha

eMBuN_mALaM said...

ehekzzz... kmk boringg marek koh... click2 alu jd juak upa cdak tiga... cute nak atil... ahahaaaaa... ketawe bahek2 jek nenok atil naik motosikel...

Titil said...

Hahaha. Mulut si Sentet lokk. Comey. Hokhok.

Aok kitak Asz...aokkk. Ada juak agik cita pasal tosikai. Hmph. Ya juak kacak rupa ai nait tosikal ya. Mesti tak urang suma tok nak komplot Cik Titil itewww.

Su iJamm said...

mek ingat mek sorang jak byk tabiat pelik2. byk geng duhal..

SEN said...

errkkk...!

to si titil..kmk ng comey..larikkk!

Faizal n Fashitah said...

Wahhh... dah pandei superimpose nya eh ehek. Sikpa,.. k membiasakan urat daya kretiviti kitak ba ehek XD

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers