Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

~Madah Pujangga...~

Aku pasrah pada ketentuan ILAHI...

Hari ini bila ia datang, jangan biarkan ia berlalu pergi... Esok kalau ia masih bertandang, jangan harap ia akan datang kembali....

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan... Tetapi tidak semua perpisahan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu...

Abg... Kamu mungkin bukan yang pertama, namun kamu yang terakhir di hati... Andai ada cinta yang lain selepas kamu, pasti tidak serupa diri kamu namun akan aku cuba untuk mencintai dirinya lebih dari aku mencintai kamu... Andai aku gagal, biarlah ALLAH sahaja menjadi kekasih aku selamanya... Embun...


1 Tinta Menari Bersama...:

Khaisya said...

kmk xtauk mok mdh apa.. sbb yg ktk tauk..huhuhu...

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers