Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Bingong Gileee...

Hi Semua...

Sungguh saya sungguh risau... Saya ada peperiksaan pada Mei nie... Tp masalahnya sekarang, satu benda pun saya tak tau...



Kawan saya pulak ada kelebihan sebab pernah berkursus. Saya pulak belum dapat panggilan untuk kursus. *sigh*

Kertas yang saya nak duduk tu ada empat subjek. Kertas Akta-akta Kerajaan(kalau tak silap la), Kertas Pentadbiran, Kertas Kewangan dan Kertas Tanam Semula... Haishhh... BENGONG BENGONGGG... Telefon kat HQ tadi, tp sorang pun tak nak bagi hint... [agaknya dorang nak menguji sejauh mana aku sanggup usaha nk carik bahan rujukan kot... positif je lah...]






Sekarang nie saya sungguh BENGONG... Sekarang saya sedang membaca buku Pengajian Am dan belek2 buka Perakaunan dengan harapan ia membantu sikit...

Yang boleh saya buat skrg nie, bertawakal dan berdoa semoga ALLAH mempermudahkan urusan saya sepanjang nk menduduki periksa nanti...

Nota Chenta Embun:// Awak semua tolong doakan saya sekali k... (saya pun bingong sebab period saya lambat akibat terlampau stress memikirkan periksa... kata otai lama, paper mmg susah gileeee... mati aiii...)

0 Tinta Menari Bersama...:

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers