Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

JATUH

Pegawai Kastam mati jatuh bangunan SPRM

KUALA LUMPUR: Seorang pegawai kastam yang membantu siasatan kes rasuah membabitkan cukai tidak dibayar, ditemui mati dipercayai jatuh dari tingkat tiga bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Jalan Cochrane, di sini pagi ini. 
Mayat beliau ditemui di tingkat bawah bangunan itu pada jam 10.15 pagi.
Difahamkan, mangsa yang dibebaskan dengan ikat jamin kelmarin, adalah seorang pegawai kanan Kastam Selangor.
Pengarah Penyiasatan SPRM, Datuk Mustafar Ali, dilaporkan berkata pegawai Kastam berkenaan ke pejabat suruhanjaya itu hari ini untuk menemui pegawai penyiasat. 
Katanya, pegawai penyiasat meminta pegawai Kastam berkenaan menunggu sementara pergi mengambil fail kes. 
Bagaimanapun, katanya, apabila kembali semula pegawai penyiasat berkenaan mendapati pegawai Kastam terbabit sudah tiada.  [sumber asal Berita Harian]


Nota Chenta Embun:// Tak tau nk cakap ape... Pelik sgt sbb TERJATUH sbb cuai ke? Mmglah ajal xkira kat mana, tp... Ermmm... Xpelah... Susah nk kata ape...



8 Tinta Menari Bersama...:

Khairul Antasha said...

musykil

Embun Malam said...

@Khairul Antasha kan...? sgt musykil... ermmm... apa yg menyebabkan nya jatuh? xkan xda tingkap ka, geriji ka... erkkk...

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

penoh dgn tanda soal kat palak mek mikir..musykil da jak owh...mek urut palak mek penin2 lalat lok sambil nongkat dagu berpikir =0).

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi lalat pun pening juak mikir kenak kita mun pening nya juak jd mangsa... heheee...

kmk tok asal kolar puteh, mesti musykil... erkkk... slalunya mesti ada something goes wrong somewhere... hmmmm... tol x?

yg kat bgnn sultan iskandar ria pun tgantung...

Faizal n Fashitah said...

Konspirasi!...

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@Faizal n Fashitah conspiracy curiosity kills the cat...

wa khairul onggon said...

Ndak lah berani.. asal nebes, tertekan jak alu terjun munoh dirik.. nang patutlah SPRAM ncarik bagunan setingkat jak hehe :P

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@wa khairul onggon kali muka cdak SPRM ya gaok2 kali ooo... kes lamak lm selesai dah ada gk kes baru... ngutikkk...

*ehhh gmbr bila ya abg...? apa ktk kin kurusss...? (dgn nada jeles) (@_@)

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers