Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Tak Boleh Tidur...

Korang suma mesti suka tidur kan...? Tapi korang pernah tak tak boleh tidur malam...? Nak kata korang resah tak jugak... Nak kata korang tak penat, PENAT GILER... Nak kata korang berat fikiran tak jugak... 

Yang korang rasa macam, korang memikirkan sesuatu tapi korang tak tahu... Macam kosong... 

Buat lah apa pun style tidur... Baca doa ke baca bismillah ke... Mesti tak dapat punya... Mesti korang rasa susah hati kan... Yelah, esok nak keje ke ape ke... Mesti bimbang... Kang TERLAJAK TIDUR... And then p keje lewat dpt kad merah... Ishhh... Xsuke xsuke...

Last2 bila dapat tidur, asyik terbangun je...

Kenape ekkk? Ada penjelasan ke utk kejadian tak boleh tidur nie? Sgt TAK ADIL utk Embun yg suke tidur nih...


Anuar Zain hensem owhhh... (^_^) cairrrrrrrr...

Nota Chenta Embun:// Susah ati susah tidur and dapat mimpi yg agak menggerunkan... Bukan mimpi hantu ok... Nantilah Embun cecite kan...


2 Tinta Menari Bersama...:

Khairul Antasha said...

kmk tido dgn lena semalam..auwwww...

Faizal n Fashitah said...

ooOo...utak kitak gik nak beguro ngan kitak la ya. Yalah susah kitak mok tido ya ehek..

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers