Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Permaisuriku...

Satu ketika dulu, saya pernah merajuk. Lama sungguh saya merajuk. Dekat satu bulan lah jugak. Saya merajuk hanya kerana hal yang kecik saja. Saya di paksa untuk memiminati JAY - JAY... JJ itu lah... JJ ini lah... Itu je... Ishhh... Xkuasa nk layan... Sukati kamu lah... Minat diam2 sudah...

Semasa dalam pantang rajuk tu, berkali-kali kamu hantar sms yang sama... Ingatkan kamu silap hantar. Rupanya kamu nk cabar saya cari penyanyi yang empunya lirik tu... Malas saya nak layan kamu...

Ampunkan kesalahanku...
Ku pinjam raut wajahmu...
Hanya kau yang kurindu...
Selepas berbulan-bulan, saya pun dah lupakan tentang lirik tu. Sampailah hari ni. Tengah dengar hotz.fm. Tiba2 telinga saya menangkap bait rangkap yang amat saya kenali.

Terharu saya mendengar lagu tu. Ntah apa yang tersirat dalam hati kamu. Saya kagum dgn kesabaran kamu. Tapi kamu pun selalu menguji kesabaran saya... Haishhhh... Sabo je lahhh...

Saya sayang kamu... Sungguh...
 
 
 

Nota Chenta Embun:// Congratulation to Prince William and Kate Middleton... It's every girl dream to marry a prince... Yayyy... A fairytale love story... Anda tau lagu tu...? =)


3 Tinta Menari Bersama...:

Khairul Antasha said...

mun x sbulan x sah merajuk...erkkkk

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@Khairul Antasha mestilah... mun majuk kejap lak, takut org xsedar kita majuk... =D

pelangi said...

yerrrr tahniahhhh

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers