Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Panas Lawannya...

Let the picture tells the story...

klu dapat nk mkn ice cream setiap sejam... perghhhhhh...

klu dpt nk berendam dlm ice tub... perghhhhh... (pic courtesy google)

klu dpt nk minum teh ais bungkus je... tgk je pun blh terliur... perghhhhh... (pic courtesy google)

Tapi xpe... Ada hikmah di sebalik cuaca yg panas ni kan... Blh gak membantu mengeluarkan peluh dn membakar kalori dlm badan kan kan kannn... *angguk2 tp dlm hari geleng2*


ni menu CIk Embun arini... Perghhhhh... patutlah semakin g*&$k... Lalalalaaaaaaa...

 Mee Laksa Sarawak... aka Laksa Monyeng sbb ada org kata die yg buat... Hmmm... Smcm je rasa perut nie... Bau kentut pun lain... Cik Monyeng, baik awak bgtau ape bhn awak gune...?

yg nie plak indai masakkan sblm dia dgn apai berangkat ke Matu... nasib baik indai stock kan mknan utk anak2 die nie... Klu xsilap hitong, ada 4 jenis lauk yg dah d bekukan utk d lahap oleh cik Embun dan adik2... Jd xpyh lah Cik Embun buka bunga silat kat dapur nk memasak utk adik2... 

Nota Chenta Embun:// Apai indai bedau shari di kejauhan tp aku sudah RINDUUUUUUUUU... wuaaaaaaa...

Kamus Sarawak:-
apai - ayah
indai - emak
bedau - belum


0 Tinta Menari Bersama...:

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers