Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Macam Mana Nie...???

Malaysia: Harga Petrol : RM 2.90; Malaysia pengeluar ke-27 di dunia...

Qatar: Harga Petrol : RM 0.75; Qatar pengeluar ke-22 di dunia...

Oman : Harga Petrol : RM1.00; Oman pengeluar ke-28 di dunia...

Egypt @ Mesir : Harga Petrol ; RM 1.06; Egypt pengeluar ke-29 di dunia...

Iran : Harga Petrol : RM 0.35; Iran pengeluar ke-8 di dunia...


WAHAI RAKYAT RAKYAT MALAYSIA... fikir fikir dan renung renungkan lah... Agak2 nya, negara lain ada tak masalah minyak mahal...???



Nota Chenta Embun:// Macam nak amik lesen motosikal dah ni... Lps tu, leh bwk scooter... Pinjam apai punyeee... Perghhhhhh... Jd Minah Rempit yg Ayu... Sapa mo tumpangggg...? vroom vroommmm... pot pot pot potttt...



8 Tinta Menari Bersama...:

AmirFX said...

Helah sidak UmpORno lah tok.. Madah minyak negara murah.. Dahla minyak dunia turun rega.. Cemne lah sidak msh cayak gik ngn pemerintahan cemya..

Hajib said...

yalah ooww... saya cuba renongkan masalah rega minyak tok... penin dah palak pikey tok.. huhu

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@AmirFX susah juak mok madah... byk rakyat xberani sbb ISA ya kedak apa jak... memberontak sikit, alu lahhh... maka negara demokrasi, tp rakyat xda hak nentukan apapa... suma serah jk pd pemimpin... ekot jk laaa... nangga jk la sampei bila bthn...

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@Hajib nang penin... cdak pemimpin nyamanla mdh negara tpaksa nanggung subsidi tok subsidi ya... cdak pegi keja, driver antar... driver isik myk k smartpay yg d tanggung krjn... mun k duit dirik, CLAIM jak... mun cdak bait ati, apa kata gaji cdak potong kan pakey nampung keperluan rakyat... ada berani derrr...?

AmirFX said...

Perlu perubahan juak.. Mun kita pun sik mok nak memilih untuk perubahan sikkan dapat apa2 juak.. Mun msh juak nak nunggu sidaknya nak nukar lambat gik lah mun sekda perubahan dalam sistem ya mpun...

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

@AmirFX mek sokong kata ktk ya Amir... tp... sapa brani bersuara...? dah byk glak contoh secara sik sengaja yg kita nmpk mun kita bersusey ikit apa akan jadi...

AmirFX said...

Mmm.. Sapa berani bersuara ya terpulang ngan individu yang kita pilih.. Paling senang nektok demontrasi kedak d Mesir.. P asanya d Malaysia tok sik perlulah.. Undi jak calon yang betul dah cukup.. Sebenarnya banyak org sik sedar cemne sebenarnya sistem pemerintahan.. Bukan tegal sidak Umno memerintah yang merik duit ngan rakyat tapi rakyat dikpun sebenarnya merik kemudahan ngan dikpun.. Pemerintah cuma dtugaskan untuk mengagihkan harta rakyat.. Bukan untuk makan duit rakyat..

SEN said...

yerrr

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers