Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

Stanza Cinta

Erkkk... Terasa jakun sekejap... Lama betul aku xjengok blog aku... Mcm terperanjat gak bila bukak, mcm lain plak... 

Bkn ape, kblakangan nie aku bz sikit... Xde mase nk jengok blog aku... Hmmm... Xpelah... Aku saje nk share nie...

Tahun ni mmg thn bg Aaron Aziz... Terbaru nanti Stanza Cinta bakal dihidangkan di kaca tv sekaligus menghiasi malam minggu dgn mencuci mata dgn wajah tampan dan meratah badan sasa Aaron Aziz... Bkn aku ckp... KAWAN BAIK aku yang cakap... Pastinya lebih banyak SMSPAM, YMSPAM, FBSPAM & TWITSPAM bakal merosakkan penghayatan aku terhadap badan sasa Aaron Aziz jalan cerita Stanza Cinta ini...






Stanza Cinta <sumber>


Berderai mata hatiku
Mendera semua harapan
Selaksa cintaku padanya
ikatan suci romantika naungan-Mu

Meski sejuta cinta menyapa
Masih cenderung ku padanya
Tuhan, satukan hati kami
Di bawah cinta alirkan bahagia di Redho-Mu

Kutidurkan mimpi indah ini
Pada-Mu yang menggenggam takdir
Kusandarkan harapanku ini…
Padamu Ya Ilahi…

Kan kusimpan dalam rongga hati
Stanza Cinta

Sedikit sipnosis utk tatapan://

Amni Sorfina memerlukan seorang lelaki yang mampu membimbingnya, bukan lelaki yang dia perlu bimbing. Dalam masa yang sama, dia berasa bertanggungjawab membimbing Irfan ke jalan yang lurus.

Perlukah dia mengorbankan cintanya yang terlalu mendalam buat Taufiq, demi menunaikan sekeping janji dan amanah?

Berhadapan dengan saat paling sukar dalam hidupnya, Amni harus belajar tersenyum dalam derita dan bersangka baik dengan segala takdir Allah buatnya.

Apakah ini bermakna dia harus melepaskan pergi sesuatu yang paling diinginkan, yang sejak sekian lama baru ditemui?



Jangan lupa temujanji ANDA dengan Aaron Aziz dan Embun Nur Fathia ok...







Nota Chenta Embun:// Saya bukan SHIAPA SHIAPA... Janganlah merindu saya yaaa... =D Salam sayang...


1 Tinta Menari Bersama...:

Khaisya said...

aummmm.aummmmm...

gandingan mantap!...abg aidil kmk ada juak...waaaaa...

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers