Lirih Tinta Ku...

It's so easy to think about love, to talk about love, to wish for love... But it's not always easy, to recognize love, even when we hold it in our hands...

HeartBeat

~Nuffnang~

{::}sAMpAi bILa...{::}

Lately... aku byk sgt berfikir... Smlm bborak dgn bf aku (merangkap my bestfriend aka boyfriend...) pun sampai terbawa2... Tak tertahan rasa nya beban yg aku pikul nie... Nak aku luahkan tp aku xtau nk luahkan kat sapa... Nk luahkan kat bf aku, aku xsampai hati lak... Sbb sedikit sbyk dia adalah punca aku byk berfikir. Klu nk bgtau apa bendanya yg aku fikir sampai ttekan sgt, mau meletup jari aku menaip... Biarlah jd rahsia aku...

Ingin saja menarik diri agar tiada pihak terluka. Biarlah yg menjadi korbannya AKU...Tp tegarkah aku memendam rasa, berlagak tenang, berpura-pura... Sdgkan hidup, jiwa dn perasaan aku hancur? Aku blm mahu lg mlepaskan rasa yg aku ada ini. Aku blm puas lg merasa kasih dn sayang darinya... Wanita mana yg xingin berkawhwin dan bercinta hingga ke akhir hayatnya...? Melahirkan buah cinta benih org yg paling di kasihinya? Tp... Adakah aku akan mengecapi semua itu? Sdgkan nk bcinta dgnnya pun aku punya halangan. Ini kan pulak berangan nk hidup dgnnya... Hahahahaaaaaaaa...

Ntahlah... Xlarat rasanya nk teruskan cerita cinta ku nie... Sedih btl rasa hati... Empangan pun dah mula retak... Takut2 nanti pecah... Payah lak nk mjwp kat mata yg lalu lalang dpn aku nie... Aku tamatkan dulu lah cerita cinta ini kat sini... Doaku hanya satu... Semoga dia selalu bahagia dn gembira... Aku lbh tenang begitu... Aku akan bahagia dn gembira andai dia senang hati... Biarlah aku je yg lbh tau apa yg tersirat dn tersurat di balik hati dan d dasar lautan perasaan aku...


Sampai bila aku akan begini?
Sampai bila bercinta tp cintanya menjadi rahsia?
Sampai bila harus memendam rahsia hati?
Sampai bila kebahagian hanya sekejapan?
Sampai bila rindu hanya disampaikan oleh angin lalu?
Sampai bila airmata akan menjadi teman setia?
Sampai bila harus menyeksa diri?


2 Tinta Menari Bersama...:

There was an error in this gadget

HeartBeat

~Good Writer With Good Stories...~

~Komentar Anda...~

Get This Recent Comment Widget!

Followers